1 Mac 2016




APA JENIS MANUSIA KAMU INI


Aku ingin bertanya 
meskipun kau membenci aku
apa jenis manusia kamu ini
bercinta dengan aku
kata kamu cinta sebenar-benarnya
hanya aku bertakhta di hatimu

Aku pun menjadi lelaki setia
betapa bodohnya aku
mencintai kamu
berkorban apa saja untuk kamu
aku mudah percaya madah manismu

Begitu mudah kau meninggalkan aku
setelah kau bertemu lelaki lain
jauh lebih baik daripada aku
aku dibuang begitu saja
benarlah diungkapkan
sudah dapat gading bertuah
tanduk tidak berguna lagi

Baharu aku tersedar ini bukan mimpi
ini adalah realiti cinta
mainan kamu dalam lakonan hipokrasi
ini eksperimen cinta kamu
aku menjadi watak bodoh
yang mudah kamu lumpuhkan
biarlah yang terjadi sudah terjadi
hari ini ditakdirkan hari duka aku
nanti akan tiba pula hari duka kamu.



Lirik: Azmi Rahman
Lagu:
Penyanyi:




Tiada ulasan:

Catat Ulasan